Ett-noll till Jessica

En serie som man aldrig kan bli less på är One Tree Hill. De som inte har kollat på det vet inte vad de går miste om. Malin höll på att göra det misstaget, att aldrig kolla på det. Jag vet inte hur länge jag har tjatat på henne att börja kolla på det. Hon har sagt att hon inte orkar osv.
Nu innan jag åkte hit till Brunflo laddade jag ner hela första säsongen. I helgen när jag och Malin var här hemma och jag kom med förslag att vi skulle kolla på en film så bad jag henne titta bort för jag skulle överraska henne med någon film. Såklart satte jag på första avsnittet, annars hade hon nog aldrig gått med på att kolla på det. Så jag tvingade henne att kolla när hon upptäckte att det var oth och brast ut ''MEN NEJ VI SKA INTE KOLLA PÅ ONE TREE HILL''.
Hon kände väl att hon inte hade något annat val för jag vägrade stänga av.

Efter 5 minuter av avsnittet:

Malin: Jaha? vad är det som är så bra med det här då?
Jag: Men vad fan Malin, det har gått 5 minuter av första avsnittet på första säsongen, tyst med dig och kolla istället.

När avsnittet var slut:
Jag: Då sätter vi på andra avsittet.
Malin: Men neeeeej Jessica, jag orkar inte kolla på oth!
Jag: Malin, du ska visst kolla. Du vet inte vad du går miste om, det här är den absolut bästa serien någonsin. Du kommer älska den, jag vet det!

Malin tog ur hörluren och sneglade på tv:n medan jag fortsatte kolla. Efter typ en kvart ser jag henne sakta men säkert ta upp hörluren och stoppa in i örat igen och börjar kolla igen.
När andra avsnittet var slut så hon ba: Okej, det var ganska bra ändå.

Jag ba:

 

Nu har vi snart sett klart på hela första säsongen och hon är så inne i det. Ibland är det bra med tvång!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHA LOL påre !



Jessica åt kasse, sket på'se. HAHA ,

2012-04-10 @ 18:14:11
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: ZOOFIE

BRAAAA!! att du fick henne att se det :) Nu när jag har varit sjuk så har jag och Sam hunnit med två säsonger. Börjar på tredje ikväll :D

2012-04-11 @ 21:10:58
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0