Måndag

Här hade jag påbörjat ett sådant positivt inlägg, att trots spöregnet utomhus, naturkunskapen jag hade kvart över 8 imorse, äckliga skollunchen och multimedia b som jag har nu, så var jag på bra humör. Men precis när jag skrev denna mening "Men jag vet inte riktigt hur länge det kommer att vara då min dator snart lär stänga av sig själv då jag sitter med ett Adobe program och har batterisladden i", så dog datorn precis. Jag har en känsla av att jag inte kommer få så mycket gjort denna lektion utan kommer då bara sitta och grina och räcka finger åt min fula dator. Det hade bara gått 25 minuter av lektionen innan datorn dog, och denna lektion varar i 2 timmar och 40 minuter...

Ja, humöret sänktes en aning när datorn dog, och det lär nog sänkas ännu mer när jag inte begriper mig på alla dom där förbannade koderna i Flash. Dumma dumma kurs! Jag vill inte kunna sånt här???!??!?!?!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0