It Won’t Ever Get Old, Not In My Soul

Klöckan bare tickar på och jag sitter enhena och har inte döschat än? Skärpning Jessica! Eller ne, ska inte skälla på mig. Skyller på Malin som chattar med mig på msn. Knepigt att vi hela tiden har konversationer även fast vi pratar varenda dag hur länge som helst och ändå är vi fullt inne i konversationerna! Men jag gillare, älskar att prata med ståårsa mi! :))))

Nä, nu fanken måste jag ta och säga godnatt till datorn, inte Malin än, vi får flytta oss över till sms istället!

 

Goa varma kramar till er fanz!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

vi har så mkt å prata om du o je ! :). <3

2012-04-04 @ 00:47:30
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0