Gävle imorgon igen

Imorgon bär det av till Gävle igen för att ta tag i underkäken. Jag hoppas att bedövningen tar den här gången och att jag får något lugnande så jag kan slappna av.
Jag hoppas jag orkar med gympapasset på kvällen också så jag inte är så sjukt trött av lugnandet, vilket jag brukar bli av det.

Nu ska jag fortsätta plugga lite Religionkunskap eftersom jag inte lär hinna plugga det imorgon något. Om inte på tåget dit då om jag tar med mig datorn. Jo, tror fanken att jag tar med datorn och pluggar lite då. Det är ju trots allt 2 timmars resande helt by myself, so why not?





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

SLUTA VARA SÅ SÖT HELA TIDEN! Vill snart inte titta på din blogg mer :(

2012-04-23 @ 22:28:50
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0