Fredag

4 timmars sömn blev det inatt. Så blev det. Ikväll ska jag ut med Malin, Malin, Sara och några andra. För jag kommer ju inte vara trött, nej nej. Men jag ska inte låta mina 4 timmars sömn förstöra kvällen, för vi ska ha förbaskat rolit ikväll!

Asså är jag inte less eller? igår när jag kände för att dränka mina sorger i musiken på väg hem från skolan så upptäckte jag att mina hörlurare glappar? Vad sjuttsingen, det är ju andra paret det här året..?
Så fick jag sitta och lyssna på det här:

".... so... gömme... sig ... upen..
som bid... si.. ...
och dröm... om petrol... och ...taller
so.. dr... om foss.... o... död... koral....
som dröm... om ....kadade ...ller
i na..." 

Fint! För det tröstade mig väldigt bra. :)))) Måste köpa mig ett par nya idag....




Man lär sig att det ordnar sig
Man lär sig att man klarar sig
På nästan ingenting till slut
lever man sitt liv ensam

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0