Från lipsill till skrattkalas!

Igår kväll satt jag och kollade på slutet av American History X på youtube och bara storlipa. Åh, den är ju så förbannat sorgligt att det inte är sant! Mitt upp i lipandet skickar Malin detta klipp till mig och jag brister ut i skratt. Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Jag vek mig dubbel för att magen börja värka så mycket för att jag skratta. Istället för ledsna tårar kom det ut "glädje" tårar. Känns lite små hemskt att skratta åt detta klipp, men asså hahahahahhahahahha!




Skrattar lika mycket idag också!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

älskar de där klippet ja!! så jävla skojigt! x) <3

2012-04-27 @ 00:12:18
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0