Fancy dinner!

Antingen har Malin väldigt låga tankar om mig eller så känner hon mig bara rakt igenom.

Jag: Har lagat middag idag jao!
Malin: Vad lagade du för något då?
Jag: Jag gjorde värsta steken med världens godaste rödvinssås och örtklyftpotatis. Sedan gjorde jag en sallad till.
Malin: Hahahaha glöm det!
Jag: Okejdå... jag kokade makaroner och stekte korv...

Var ju värt ett försök i alla fall!



Att koka makaroner och steka korv är ingen enkel match om man heter Jessica Engström inte, så jag är glad att jag lyckades göra maten ätbart.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jessica, jag känner dig rakt igenom, men jag har också väldigt låga tankar om dig, men de vet du ju ! närrå :) skoja mere! men du kommer aldrig kunna lura mig om dina skills i köket, de vetu ! <3

2012-04-27 @ 00:11:19
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Moster

På första bilden ser du ut som Marlene, lika busiga :D

Vem vet, korven du lagade kanske var en sån där extra fin delikatess, makaronerna färska direkt-hitflugna från Italien... man vet aldrig ;)

2012-05-17 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0