30 minuter kvar

Ja, det är 30 minuter kvar tills jag ska skriva det där jävla provet som jag fortfarande typ inte kan? Satt hela kvällen igår och bara skrev och skrev och läste och läste. Och nu har jag suttit en timma på skolan och gjort samma sak. DET SÄTTER SIG JU INTE?

När jag ska förhöra mig själv:

"Okej, vem var Muhammed? .... hm.. läste ju det där alldeles just.. JA men justja, det var ju han som spred kristendomen vidare.. Eller nej det var ju Martin Luther.... ELLER NÄÄ vem sjutton var det nudå? Paulus var ju grundaren till protensantistmen.. MEN VAD FAN, MÅSTE KOLLA PÅ PAPPERET!"


Ska nog boka tid för en hjärnoperation jag!

Amen


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0