You can be whatever you want when youre high

Sitter just nu och har Grafiskkommunikation C och har fått idétorka för stunden. Måste göra klart en bild men vet inte riktigt hur jag ska fortsätta på den. Inget blir bra.. Så jag tar lite paus och försöker se om jag hittar någon inspiration så jag kan fortsätta om en stund.

Idag är det en skön tisdag. Har bara den här lektionen och sedan kan jag åka hem med 12 bussen. Men från och med nästa vecka så måste jag stanna kvar längre eftersom jag ska göra matteprov tills jag är klar med hela matte A. Kommer bli drygt att bara sitta och vänta från 11 till 3. Så jag får njuta lite extra av denna tisdag. :-)

Lyssnar på The Ark nu. Jag har liksom aldrig hållit koll på deras låtar förut och visste liksom inte vilka låtar som var deras, och de låtar som jag har vetat ha varit deras har varit helt okej. Inte riktigt sådär jätte bra. Men när jag stod på taket utanför Storsjöyran i somras och såg dem live så var det så himla mäktigt. Jag ville så gärna vara där nere med alla de andra i publiken och sjunga med, även fast jag inte kan låttexterna. De var ju hur bra som helst. Stod och rös och blev nästan tårögd. Varför har jag inte sett dem tidigare föör??



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0