Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys

Somnade igår vid 10 och sov ända till halv 6 då Bosse kom in och väckte mig. Jag kände mig utvilad och typ pigg när jag vaknade, men min underläpp höll på att svälla upp, hade en stor bula i pannan och jag hade en massa bulor på ryggen som bara kliade. Så jag var tvungen att ta en allergitablett som man också kan använda som sömntabletter... Så ja... Det har varit ganska svårt att hålla mig vaken idag på skolan. Det blev faktiskt lite bättre efter att jag hade hällt i mig ett stort jävla glas med kaffe. Men sista timman när vi hade filmkunskap var det verkligen hemskt. Vi skulle titta på en hel film som inte ens var någe bra. Fattade ingenting av filmen. Julia fick sitta och förklara den för mig sedan efter lektionen. Heheh.

Ikväll blir det bara att ligga i min mysiga One Piece och titta på OC samtidigt som jag gräver i en fet godispåse. Det blir definitivt en tidig kväll för mig kan jag lova er! Speciellt om jag ska orka gå ut på krogen imorgon tillsammans med Amanda, Sandra och Ida samt några från Hudik. Ser så fram emot kvällen!







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

åh gott med godis, ska äta det imorgon ja ! :D<3

2011-09-09 @ 23:23:58
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0