You had your chance to convince me, but you blew it

Nu snart är det dags för mig att krypa ner under täcket där John Blund väntar på mig. Jag ska bara ta och gå ner och fika något och sedan borsta tänderna. Mitt hår är jätte blött eftersom jag nyss har duschat, men ikväll orkar jag inte bry mig om jag lägger mig med blött hår. Jag avskyr annars att sova med blött hår.

Åkte inte hem med 12 bussen idag. Stannade kvar på skolan eftersom Amanda hade en rätt så lång håltimma och jag hade inte direkt något annat för mig hemma så jag stannade kvar på skolan med henne. Vi satt i caféterian och pratade en massa tillsammans med några andra från våran klass. Riktigt kul!
Sedan tog jag 14:20 bussen hem. Men det kändes som om att det var 16:25 bussen som jag åkte, eftersom det känns som om att den här dagen har varit i en evighet. När klockan var typ 1 så kändes det som om att den var runt 3-4 något.

Godnatt mina kära fans! ♥

Bjuder på lite kvällshumor



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0