TISDAG

Okej, har legat här nu i fan en timma och försökt komma på en början på det här inlägget. Att det ska vara så svårt att komma på en bra början. Mina ser ju alltid lika dana ut typ... Hur som helst så har min dag sett ut som alla andra tisdagar. Grafiskkommunikation C, 4,5 timmars håltimma (blev en halvtimma extra eftersom min lärare hade glömt bort mig, fick gå och knacka på lärarrummet och fråga vart hon höll hus). När min lärare äntligen kom så gjorde jag mitt matteprov på Koordinatsystem som jag också klarade. Tog sedan bussen hem och nu ligger jag här.

Är bajstrött just nu. Ska väl ta och lägga mig tidigt ikväll så jag kan sova ut. Känner mig lite förkyld. Min hals var lite rostig imorse, men det försvann sedan efter att jag hade druckit ett stort glas citron-te med en massa honung och mjölk i, på skolan. Är bara lite smått täppt i näsan nu och har blåsor på tungan, men sover jag tillräckligt inatt så kan det ha försvunnit tills imorgon. Vill vara helt frisk i helgen, annars blir jag ledsen. Skulle jag typ ligga hemma med lunginflammation så skulle jag skita i det och åka med till Stockholm i alla fall. Tänker inte låta någon sketen sjuka förstöra min helg! :-)

Jag är riktigt dålig på att knäppa bilder. Ska bli bättre på det. Men idag bjuder jag på en gammal bild.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Du är så jäävla snygg!

Tur man känner dig, känns liksom coolt vettu ;D

2011-09-28 @ 00:07:00
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0