Såna här stunder jag önskar jag vore kille

Alltså bara ta mitt liv, vad nu nu än vill som kom på att premenstruell syndrom ska finnas. Har suttit inne på toaletten med huvudet mellan benen och bara väntat på att få kräkas, i ungefär en timma... Jag hoppas försjuttsingen att jag kommer att kunna somna ikväll. Det känns som om att någon hugger mig med gafflar där inne, och det är ju fan inte skönt!

I alla fall har det väl varit en bra dag idag. Hade Grafiskkommunikation C första timman då jag håller på med ett litet projekt, sedan hade vi  70 års håltimma och sedan vid 10 över 3 gjorde jag matteprov som jag klarade galant. Min mattelärare tyckte jag var så duktig att hon fick tårar i ögonen. Haha! Provet + rättningen tog kanske 20 minuter, så då var det bara att sitta lite till och vänta tills bussen gick hem.

Nu ligger jag i sängen med pyjamasbyxor, linne och en hoodtröja. Vågar inte röra på mig eftersom att det känns värre då. Så jag antar att jag får somna såhär, halvliggandes med kläderna på och datorn på benen. Yo classmates! Då fårstår ni varför jag kommer gåendes på skolan som en tant imorgon.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0