Allergijävel

Ligger just nu i soffan hos momma och håller på att klia sönder ryggen och ansiktet. Hela ryggen är fylld med en massa bulor och jag är svullen i ansiktet och det bara kliar. Mina allergitabletter är slut. Vet att jag ska ha några här hos momma, men vart hon har lagt dem vet jag inte. Hon är inte hemma just nu men är påväg. Min mobil är paj så jag kan inte ringa eller skicka något sms och fråga. När jag kommer till Gnarp igen måste jag söka upp en läkare och ta riktiga prover för att se vad det riktigt är och vad det är som jag reagerar på. Det är ju det att jag inte äter något speciellt som orsakar det eller att jag är upp i något. Och jag har det här bara på sommaren. Det är ju något slags av nässelallergi.
När jag ändå ligger här och lider av min allergi så ska jag såklart ha ont i maggropen också. Får ta och dricka sån där äcklig medicin nu snart som är mot magkatarr och magsår. Vill inte, men jag måste. Det är så otroligt snusikgt!

I alla fall så gick jag och Zoofie för att kolla på Modelljakten inne på IN Gallerian. När det var ungefär en halvtimma innan de skulle börja så gick jag och Zoofie fram till Kenza och Andreas Wijk för att fråga om vi kunde ta en bild (cool som man är). Men näe. Fick ju nobben ÄNNU en gång. Eller ja, hon sa att vi skulle vänta tills att programmet hade spelats in klart. Men liksom, de stod ju bara där borta och liksom och stod?! Hade ju bara kunna ställa mig där bredvid och sedan bara *klick*, klart liksom!
Jag hade inte riktigt tid till att stå och vänta tills de var klar eftersom jag var tvungen att springa iväg redan innan de ens hade börjat. Var tvungen att catcha up min buss hit till Brunflo.

De kommer ju att vara här i Östersund imorgon. Haha kanske tredje gången gillt? Nejdå. Så viktig är inte den där bilden. Men det hade ju ändå varit lite sådär småcoolt att ha liksom. Men äh, shit the same. Lider dock lite mer att jag inte fick ta bild med snygg Andreas. Buhu.

Men för fan momma, kom hem nuuuuuu!!!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Hoppas du kan få svar på vad det är stumpan... :/

Och innan dess att du får tag på nå allergitabletter som kan hjälpa för stunden iallafall.

Hoppas du lever som en kung däruppe nu! ;D

Och ännu mera fy på telen där, det var mig en envis en som inte vill börja funka efter dina villkor.

2011-09-02 @ 22:52:03
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0