LÖRDAG

Hur gulligt var inte inlägget innan då?! Haha :')

08:30 var det jag som vaknade av att Andreas var inne på toaletten och sjöng "Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan dääär" hur högt som helst. Kanske inte direkt något som man vill höra från en 11 åring inne från toaletten. Hahaha! Kunde inte somna om så nu ligger jag vaken och gruvar mig för att kliva upp eftersom mitt rum är som en stor frys. Under täcket är det så himla skönt! Längtar inte till vintern.. för då hänger det nästan istappar i taket. Och elementet är så himla störande eftersom de knäpper hela tiden så man inte kan sova.

Idag blir det att sitta med matteboken hela dagen. Ska också göra klart en annnan uppgift som ska in på onsdag, så jag har den ur världen liksom.

Nu ska jag ta och gå ner och äta frukost. Ha en riktigt skön och mysig lördag. Det ska jag ha, för lördagar är mina favoritdagar! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0