ONSDAG

Ligger i mitt iskalla rum och fryser. Ska ta och duscha och sedan sätta mig med mina skoluppgifter.
Min dag idag har varit helt okej. Började med Arbetsmiljö och säkerhet. Sedan en 4 timmars håltimma och sedan Desktop då min lärare bara gick igenom grunderna till photoshop som jag redan kan sedan flera år tillbaka. Så jag fick sitta där och lyssna om jag ville. Han vet att jag kan sånt där redan eftersom jag går Graf C och har läst A och B kurserna. Så egentligen hade jag inte behövt gå på lektionen. -.-

En annan sak.. Bill är inte lika ''takes my breath away'' på utsidan längre. Inte i sin nya hårfärg och no shaving style. Jag kan betala frisörbesöket och en ny rakapparat bara du blir gamla Bill igen. Fast ah, kanske lär mig gilla hans nya stil någon gång. Bara han inte byter insida också, för då jävlar!!!

Nu:


This takes my breath away:











Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0