SUNDAY

Hallå! Halv 4 var jag inatt och kunde äntligen lägga mig i sängen för att sova. Vaknade dock halv 11 men kunde inte somna om. Mår förvånadsvärd bra idag, så jag tänker inte klaga.
Jag hade en sån jävla rolig kväll igår. Började hemma hos Amanda med en jätte god middag som bestod av kyckling, potatis och svampsås. Sedan skulle vi egentligen åka tåg in till Hudik, men tåget var inställt och ersatt med buss så vi fick åka så istället. När vi kom in till Hudik så gick vi och satte oss på Skutan fram och tillbaka tills vi senare gick vidare på Gossip. Satt där ett tag och beställde riktigt goda drinkar. Vi insåg efter ett tag att de inte hade dansgolvet öppet så vi gick vidare till Hogges och dansade.
När vi inte orkade dansa längre gick vi och satte oss ute på Möljen för att äta lite nattkäk tills bussen gick hem. Somnade dirket när jag kom hem efter att jag hade tvättat bort sminket, borstat tänderna och kissat. :-)

Insåg just att jag har haft på mig pyjamasen hela dagen och håret är alldeles trassligt uppsatt i en knut bak på huvudet. Har inte dirket rört det sedan igår då jag satte upp det inna jag lade mig. Hehe, ska bli kul att reda ut sedan. Hade världens tova igår när jag kom hem. Orkade inte bry mig så jag satte bara upp det i en knut. Nä, nu ska jag ta och duscha så håret hinner torka innan det blir läggdax.

Jag tog inga bilder från igår, som vanligt. Men lägger upp denna sexiga bild. Enjoy.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Haha sexig bild jeekke!! ;D Vad kul att ni hade trevligt igår! Vi måste gå ut tillsammans någon gång! Puss puss! :D<3

2011-09-11 @ 21:26:10
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0