TORSDAG

Sitter i skolan nu och har just hällt i mig en kopp kaffe ihopp om att bli lite piggare. Jag skulle kunna somna ståendes nu. Efter att jag hade bloggat klart så stängde jag datorn och sedan lade jag mig och gjorde ett nytt försök att sova, och efter ett tag så funkade det.
Råkade snooza lite för länge imorse, men jag hann allt jag skulle. När jag skulle äta frukost så skulle det såklart gå ont för mig. Jag åt mackor med gurka på och drack ett glas mjölk till, och när jag skulle vända blad i tidningen för att kika igenom den lite snabbt så råkade jag tippa mackan så mina gurkskivor for ner i mitt mjölkglas, såklart. Fick ju sedan äta mjölkgurkor på mackan och dricka gurkmjölk till. :-) Haha oj vad intressant. Antecknar ni?

Sitter på Grafen och målar lite med vattenfärger för att sedan skanna in det till datorn och skapa penslar och grejjer till photoshop av mina bilder. Kul att måla med vattenfärger. Har inte gjort det på flera år. Haha!

Nä, ska ta och fortsätta här nu jag. Ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0