TORSDAG

Drömde en sådan konstig dröm inatt. Eller asså, jag vet inte om det var någon dröm, men det måste typ vara det. Jag låg och ville vakna. Jag gjorde allt för att försöka vakna. Jag kunde inte skrika, inte tända lampan för den hade slocknat och jag hade typ ingen kraft i kroppen så jag kunde typ inte kliva upp. Jag blev jätte orolig och ville bara vakna upp på riktigt. Jag gjorde allt. Jag till och med låg och slog på huvudet flera gånger i "drömmen" bara för att jag skulle vakna. Jag hade verkligen panik, för allt var så himla obehagligt och jag visste att jag "drömde" och allt jag ville var bara att vakna.
Till slut tänkte jag "okej, men om jag bara slappnar av och blundar så kanske jag vaknar". Jag låg så i knappt en halv minut, och sedan när jag tittade så var jag vaken. Jag låg i samma ställning som jag låg i den där ''drömmen''. Jag testade att låta, tända och släcka lampan och röra på mig bara för att se om jag hade lyckats vakna, vilket jag hade gjort också. Jag var så sjukt trött men ville inte somna om. Usch, det där var så himla obehagligt!

Idag har jag haft en lektion, Grafiskkomminikation C. Hade lunch och satt mest nere vid Ann och pratade en massa med Amanda och Ida. Gick sedan iväg till tåget och åkte hem. Fick sedan lite besök som tog mig med på en biltur för att prata en massa, vilket gick bra. Nu ligger jag hemma och ska ta och packa min väska inför helgens äventyr.

Förresten, kul att ni gillade min nya header! :-D

En undran: Någon som har någon aning om vart man kan köpa dessa godingar? Skorna alltså, inte benen.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Det är ju Lita studs eller vad de heter, tror de är slutålda för tillfället men de är svindyra (och sjukt snygga)



http://www.karmaloop.com/product/The-Lita-Spike-Shoe-in-Black-with-Silver-Studs/187748



Som sagt, slutsålda ^^ Hade tänkt att köpa mig ett par jag med men tror de går på nästan 3000 spänn ^^

2011-09-29 @ 19:34:31
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0