Till Jessica Engström

Hej Jessica. Förlåt att jag kapar din blogg lite granna.

Jag tycker om dig fantastiskt mycket. Vissa skulle kanske säga att jag är helt galen i dig, det stämmer nog också. Jag tänker på dig större delen av tiden jag är vaken, inte så att jag sitter och tänker "åh jessica, vad söt du är" medvetet utan snarare att du alltid finns i mina tankar om än lite dolt och omedvetet.

Du är den viktigaste personen i mitt liv. Du finns alltid där och lyssnar när man behöver prata ut. Du förstår alltid. Din humor är kanske helt åt helvete men det har sin charm.

Nåja.  Slut med romantiskt ordbajs.

Vill du Jessica avnjuta en fika klockan efter klockan 13.30 nästa fredag, den 23:e September, med mig?

Om du även vill så är du bjuden på en romantisk middag hemma hos mig samma kväll. <- Behöver du inte bestämma förrän under vår fikastund, om du nu vill fika med mig.

Förlåt för att jag fegade ur förra torsdagen. Det kommer inte hända igen.

Puss < 3


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Jessicas humor ÄGER! :D

(För övrigt riktigt gulligt inlägg :))

2011-09-16 @ 21:11:18
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0