Skolfoton

Fick hem så man kunde kolla på skolfotona idag. Asså... Näeh, fy fan!!! Om inte min momma hade tvingat mig att beställa så hade jag skitit i det helt och hållet och bara beställt skolkatalogen...
Tyckte att det var lite tråkigt att alla som går i klassen inte var med på kortet. Det är iförsig många som har slutat i våran klass också, runt 10 st tror jag att det är.

MP3C


MP1C



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Tyst märe, du är skitsnygg!

2011-09-29 @ 19:31:36
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

Meeen, vadå nu förstår jag inte fröken riktigt!!

Jag tycker att du är väldigt vacker på denna bild också :)

Du skulle gärna jämföra mot min bild, då skulle du inse vilken snygging det är på den här bilden! (höhöö, okej jag har inte heller sett mina än... så du kan ju inte jämföra. Men låt oss säga att jag talar av erfarenhet om mina bilder!)

2011-09-29 @ 19:43:26
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0