Silence can destroy, get up and raise your voice

Sitter i skolan fortfarande även fast jag slutade för två timmar sedan. Sista lektionen blev visst inställd och min buss till Brunflo går inte fören halv 4. Bara 3 timmar kvar..
Tur jag har som har Julia och Zoofie som sitter med mig. Julia ska dock snart åka hem med sin buss, men jag och Zoofie hade tänkt att gå och titta på när Kenza och Andreas är här i stan för att söka modeller. Tänker tvinga Zoofie att söka. Hihih.

Blev så hemskt sugen på kaffe, men det var tydligen slut i cafét så jag fick ta en kopp med te istället. Får dricka kaffe hos momma ikväll. :-)

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Har bara haft Multimedia A i typ 3 timmar. Vi ska skriva som någon presentation om något och sedan visa en massa bilder i ett bildspel. Vi, eller jag, kom på en smart idé att vi kunde göra en saga istället som vi kan stå och berätta samtidigt som bilderna rullar på. Haha ska bli kul att stå och berätta den inför halva klassen. Våran fantasi är bäst..*host* töntig *host* ;-)

Har haft ett riktigt hårt schema denna vecka. Jag hoppas ni är avundsjuka!!! ;-)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0