SATURDAY

Happy saturday everybody! Oj, måste säga att jag har sovit som ett litet barn inatt! Somnade strax efter halv 10 igår kväll och sov till typ 10 över 5. Jag lyckades somna om och vaknade några gånger ända fram till halv 11. Och det konstigaste var väl ändå att jag fortsatte att drömma på samma dröm efter varje gång jag somnade om. Haha.

Idag blir det inte till att göra så mycket. Ska över till Amanda vid 5 för att äta middag tillsammans med Sandra och Ida. Sedan tar vi tåget in till Hudik och slår klackarna i taket inne på Gossip all night long. Eller ja, fram tills 2 någon gång för 20 över går nattbussen hem. Tycker att klockan ska bli lite mer nu!

Och justja, tandläkaren ringde idag och var tvungen att skjuta upp min tid jag hade den 2 november till den 7 november = hemma från skolan en vecka med ett svullet ansikte och hamna efter sjukt mycket!

Och en annan sak, Bill Kaulitz har tydligen gått och blivit blond...





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Hoppas ni har det roligt :)

2011-09-10 @ 18:31:09
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0