ONSDAG

Heej! Usch vilken långtråkig dag det har varit. Har haft en sån där jävla mördar håltimma på 4 timmar idag. Passade på att titta på några OC avsnitt i väntan. Första timman hade vi Arbetsmiljö och Säkerhet och sista timman hade jag Desktop med alla snygga elare..*host*. Vi skulle skapa en bild av tre bilder, jag gjorde klart min bild rätt snabbt och sedan fick jag sluta. Tur, för jag hann precis med min buss hem.

När jag kom hem blev det ännu fler OC avsnitt. Just nu tar jag en liten paus från det och ligger med en ansiktsmask och lyssnar på musik. Ska snart ta och gå ner och fika gofika hade jag tänkt, men måste tvätta bort ansiktsmasken först, vill ju liksom kunna äta utan att vara stel i ansiktet.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0