ONSDAG

Somnade tidigt igår redan vid halv 11. Sov till halv 8 och snoozade till kvart i ungefär. Klockan 9 åkte jag till skolan och hade sedan Arbetsmiljö och säkerhet klockan 10. Hade 4 timmars håltimma bara för att höra ''är ni duktig på photoshop så kan ni göra denna uppgift på valfri ort.'' Aha? Kunde du inte ha kläckt ur dig det liiite tidigare?!
Hade en timma kvar tills min buss gick hem så jag gick ner och satte mig med caféteria-Ann som också bjöd mig på en kopp kaffe. Satt och pratade med henne tills jag var tvungen att gå till bussen.

Nu ligger jag här hemma och finslipar lite på en ny header jag har gjort. Får se om jag använder den. :-)
Ska ta och börja lite på min desktop uppgift vi fick idag snart också. Ska göra en affisch om någonting, typ en filmaffisch t.ex. Det ska också finnas med en bild på mig med på den, så jag måste kolla igenom alla mina bilder på mig och se om jag hittar någon som man kan använda. Har heller ingen idé på vad jag ska göra för affisch heller.. Meeen, jag kommer nog på något!

Har inte så mycket mer att säga så jag tar och fortsätter med min header och testar lägga in den här. Ha det bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Du SKA använda den NUUUU, helst nyss!

2011-09-28 @ 20:57:59
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Sindi! :)

Hahaha älskade serien! Du som gjort den elr? xD

2011-09-29 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0