Min blogg är helt förstörd

Asså min blogg är helt förstörd. Får inte till den heller. Igår testade jag och lägga in annonser på bloggen så jag kunde börja tjäna pengar på den.. Hehe (a). Men när jag hade lagt in det så blev bloggen jätte konstig, så jag tog bort allt det jag hade lagt in och ändrade tillbaka inställningarna. Men nu är ju allt helt cp och jag vet liksom inte vad jag kan göra för att få till det. Känner bara att jag vill ta bort bloggen...

Ligger i min säng med datorn på magen, en chokladkaka bredvid mig och hörlurarna i öronen. Helt plötsligt dyker Olivia upp i mitt rum med en liten födelsedagspresent till mig. Haha blev lite små chockad först. Men tack så mycket igen gullegos! Den luktar ju gudomligt. Lär väl sitta här hemma och sniffa mig hög på den ikväll, om jag inte hämtar en sked och äter direkt ur den. Haha svårt att motstå! Sedan vill jag ursäkta dig om mitt rum har gett dig men för livet, mina kläder verkar inte trivas så bra i garderoben.. ;-) Puss på dig älskade vän! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia Lindqvist

Hihi sötnos! :D :D tyckte inte alls att ditt rum var kaos, (kanske för att mina kläder aaldrig är i garderoben, haha!) :D Hihi vi ses snart igen!! Puss puss gullunge! :'D<3

2011-09-17 @ 01:55:59
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0