Min blogg är fixad

Trodde mitt liv var över då min blogg såg ut som en sophög och jag kunde inte rädda den. Min vän Linus är en räddare i nöden. Tack så hemskt mycket! Visade sig att jag hade råkat radera ett ''}''. Haha wtf? Att ett sådant kan vara så viktigt.. Borde ju egentligen veta eftersom jag har läst webbdesign i ett år. Det var ett under att jag ens fick godkänt i den kursen.

Nu fortsätter jag bloggen som vanligt. Är inte min blogg som den ska så får jag panik. Har haft den ända sedan 2009 och jag har kunnat avlasta så sjukt mycket på den. Är väl kanske ingen höjdare på att skriva, men det är riktigt skönt att skriva av sig, även fast jag bara berättar om min dag. Ibland känner jag inte för att skriva, och ibland kryper det nästan i kroppen om jag inte skriver. Jag kommer fortsätta blogga tills jag verkligen lessnar på det. :-)

Min första header. Jag gillar den faktiskt väldigt mycket.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linus

Jag är bäst :D

2011-09-16 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0