MÅNDAG

Sitter i skolan just nu och har lunchrast. Orkade inte gå till Åhléns och äta dagens snusklunch så jag köpte nudlar i caféterian med Zoofie istället. Världens godaste nudlar! Synd att man inte blir så mätt av det. Hann inte äta frukost imorse. Hade typ 10 min på mig att packa ner datorn, borsta tänderna, gå på toan, knyta skorna och sedan ta på mig jackan. Sedan hade jag i för sig 10 yttligare minuter för att gå till bussen. Men jag var inte så hungrig heller så jag har ju klarat mig. Går inte länge idag heller så jag är hemma tidigt och kan äta då.
Hur som helst så har vi haft Naturkunskap A första timman. Var så hemskt jobbigt att försöka hålla sig vaken under genomgången. Det blir sådär typ att ögonlocken sitter på halva ögonen så man ser drogad ut och allt ljud omkring sig börjar försvinna. Så sjukt jobbigt när det blir så.

Just nu har jag rast som sagt. Har suttit och räknat en massa matte. Börjar få in det där med Koordinatsystemet och det där nu. Har prov imorgon, och jag känner just nu att jag kommer att klara det. Har ännu mer tid på mig att lära mig det bättre. Men det kommer att gå bra. (Försöker vara positiv)
Snart börjar Multimedia A och det är min sista lektion. Tror vi ska börja med Flash (har med animering att göra) och med tanke på hur otroligt bra det gick (host) att göra en animering på Webbdesignen förra året så ser jag faktiskt inte fram emot det här momentet. Buhu.

Nä, ska ta och gå på lektion nu. Ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0