Limbo i skolan

Tjenare fröken fräken!

Idag har det varit en rätt dryg dag. Började med Grafiskkommunikation C som jag bara satt och målade en massa texturer som jag ska skanna in i datorn sedan. Satt och kladdade en massa annat också. Efter det så hade vi en sjuhelsikes lång håltimma. På håltimman var vi några stycken från min klass som gick limbo. Haha Caféteria-Ann hade ett kartong-rör så vi gick och gick tills våra ryggar svek oss. Skönt när jag har träningsvärk i ryggen sedan Zumban igår också. Haha, men kul var det! Fick passa på då alla andra elever var på lektion. ;-)

Sedan var det äntligen dags att göra mitt matteprov. Gjorde det på bara en kvart och sedan kollade vi igenom det i typ 5 minuter. Provet gick jätte bra så nu ska jag börja på något nytt som jag ska ha prov på i nästa vecka.

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Skriver lite på en skoluppgift och ska ta och gå ner och fika lite gofika. Inget klår kvällsfikan! Det är det absolut det godaste som finns!

Ida in action.


Amanda med.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0