Ledig idag

Var på skolan halv 8 imorse och då visade det sig att min enda lektion jag har på torsdagar var inställd, så då var det bara att vänta på bussen som gick 20 över 8 och åka hem igen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta på mig mina pyjamasbyxor och lade mig i sängen igen för att titta på ett OC avsnitt. Sedan somnade jag och sov ända till halv 2 ungefär. Riktigt skönt må ni tro eftersom jag var typ helt död imorse.

Har just varit nere och ätit frukost*2/lunch, och nu ligger jag i sängen igen och tänkte slå på några OC avsnitt. Ska plugga lite matte senare också, och packa väskan. Åker till Brunflo imorgon. Det ser jag riktigt fram emot!!!

Hörs sen!

Bjuder på den här bilden på mig med Killen i famnen. Lilla gubben, så liten du var. Första gången jag höll i honom.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0