Kan inte sova

Åh vad kul det är när man inte kan sova asså!!! Klockan är nu halv 3 och min klocka ringer klockan 5. Jag är sjukt trött men har försökt sova hur länge som helst. Jag gav upp och tittade på ett OC avsnitt i hopp om att kanske somna, men näe. Jag har legat och lyssnat på musik i hopp om att kunna somna, men näe det har inte gått heller. Jag som har varit as trött hela dagen idag och jag är as trött nu men det går verkligen inte att sova.

När man ligger där och försöker sova ligger man ju också och tänker på en massa i mörkret. Jag har legat och tänkt på skräckfilmen Paranomal Activity och inbillat mig att jag har demoner i mitt rum. Min sänglampa gick sin väg när jag försökte tända den... Så it's kind of creepy here. Jag som liksom har haft mardrömmar om demoner ända sedan jag var liten. Hade en sådan mardröm minst en gång i veckan. Det är verkligen inte kul att drömma om dem. Man får alltid en sådan obehaglig känsla efteråt...

Nä.. Nu måste jag försöka sova igen. Är glad över att jag bara har en skön lektion imorgon och sedan så slutar jag 11 så jag kan åka hem klockan 12. Nä, men önska mig lycka till med sömnen. Godnatt! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0