Nöjd Jessica!

Har haft en sådan härlig helg. For in till stan tidigt i lördags för att fika med momma och Mikael. Gick och kollade lite på stan tills Malin kom in. Vi gick och köpte godis, åt tårta som det bjöds på stjärntorget och kollade i olika affärer.
Asså en sak, jag förstår inte hur jag lyckas göra bort mig så himla mycket som jag gör. Jag hade ett rabattkort på H&M men hade glömt att skriva namn och datum, så när jag skulle göra det så hade jag ingen aning om vad det var för datum, så jag frågade hon i kassan. När jag skriver datum så skriver jag alltid 24/9-11, för annars kan jag inte. Måste stå länge annars och fundera på i vilken ordning jag ska skriva det i. Men hon i kassan sa: ''Det är 11-09-24'' och medan hon säger så skriver jag ''11/09-24''. När jag hade skrivit klart insåg jag och hon i kassan att jag hade skrivit fel. Haha fan vad jag börja skratta. Blev alldeles röd i ansiktet, mina tårar rann och jag höll på att svettas ihjäl. Och inte nog med det, det var ju långa köer bakom mig.
Sedan när vi skulle handla godis inne på Karamell Lagret så skulle jag plocka i en massa mintkulor i min påse, men när jag ska hälla i upptäcker jag att jag häller utanför min påse så alla hårda kulor bara smattrar ner på golvet as högt. JÄMT när jag är med Malin så händer det alltid något. Haha tycker att det är kul också, eftersom man skrattar ju så himla mycket åt det också. Många såna där stunder vi har suttit och blickat tillbaka åt och bara skrattat åt det.

Men hur som helst så efter att vi hade varit i stan ett tag så åkte vi hem. Var hemma en stund tills jag gick upp till pappa och gosade sönder Kickan och Killen. Vi åkte sedan iväg till farmor för att ha kalas för Veronica. Min storasyster Helena och hennes lilla familj var i Brunflo över helgen också så de följde med bort, så jag har gosat  och lekt med Kimmie under den tiden hos farmor för Theo stannade kvar i Brunflo.

Sedan på kvällen var jag med Malin. Vi var hemma hos henne en stund och pratade tills vi gick till Helena i några minuter då Theo skulle gå och lägga sig. Efter två godnattpussar gick jag och Malin ner till momma och pratade ända tills klockan blev 3 på natten. Momma ville inte släppa iväg Malin själv i mörkret så hon fick slagga över hos oss.

Idag vaknade vi innan 10 och Malin gick hem på en gång. Väntade in gammelmomma som skulle bjuda på tårta för att fira min morbror som har fyllt 20 år, och Veronica som fyllde år i fredags. Efter ett tag kom Helena, Dennis, Theo och Kimmie ner också så man har ju gosat en massa mer med dem idag. Har träningsvärk efter att ha lekt och burit på Kimmie sen igår. Antar att jag lär ha dubbelt så med träningsvärk imorgon. Småbarnsföräldrar borde ha armmuskler jädraranamma!

Just nu ligger jag hemma och har ätit middag. Känns så tomt att inte följa någon serie heller eftersom jag såg på sista OC avsnittet ever på bussen hem. Satt och fällde några tårar då Summer kom och gick på altaren och skulle gifta sig med Seth. Åh! Har alltid gillat dem i serien. ♥

Oj, det här blev ett långt inlägg, men jag ska ta och hitta på något att göra, sätta mig med matteboken eller något. Kram!

I love you. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHA så jävla kul när du gör bort dig x) men du glömde de där som hände på ICA ;) HAHAH det va också så jävla roligt! <3

2011-09-25 @ 19:45:21
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad härligt det är tjejen att läsa om din braiga helg, fler såna! :D

Och att göra bort sig, blir ju oftast ganska kul även om det fruktansvärt pinsamt. Men om man har nån med sig så brukar det ju endast sluta i massa skratt!



Kram på dig fina tjejen, hoppas du får en bra vecka! <3

2011-09-25 @ 21:14:58
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0