Stick! Försvinn, Måndag!

Idag är en sådan dag då jag bara vill sitta och lyssna på musik. Har funnit ett nytt band som är så sinnessjukt bra så de spelas i mina hörlurar just nu, och det har de gjort idag på skolan också. Vill bara höja volymen men då lär väl mina hörlurar sprängas. Så det är nog inte värt det. Vill att mina stora skullcandy hörlurare ska funka. :-( *cutt*

Idag känner jag mig bara så less och besviken. Känner inte för att göra ett dugg idag förutom att bara gå iväg och dansa Zumba ikväll.
Uppdateringen på bloggen har väl inte heller varit sådär jätte bra, och jag vet inte hur det blir imorgon. Förhoppningsvis så lär det kännas bättre, men det får vi återstå och se.
Dagens plus var väl ändå att jag slutade halv 10 och att min APU plats är fixad. Från och med vecka 41 till 43 kan ni Gnarpsbor se mig och Amanda plocka upp varor inne på Ica Stjärnan. Det blir nog super!!

Hottar upp stämningen här lite med dessa gamla godingar:



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0