Håltimma i evigheter

Tjeeena! Sitter i skolan nu och väntar på att min nästa lektion ska börja. Den börjar klockan 3 någon gång så det är en jävla lång väntan. Har redan väntat i 2 timmar. Men jag har passat på att räknat lite matte faktiskt och nu snart ska jag sätta igång med ännu en uppgift vi fick på Arbetsmiljö och säkerhets lektionen idag, så jag har den ur världen liksom.

Hehe ja jag går i 3an och läser fortfarande matte A. Jag har alltid haft det svårt med matte. Har ända sedan lågstadiet fått gått på särmatte och nu även på gymnasiet får jag gå på särmatte med specialhjälp. Även på högstadiet gick jag särmatte. I för sig så läser jag klart det lilla som är kvar i matte A på fritid, dvs. att jag inte har matte på schemat, men jag träffar min mattelärare en gång i veckan för att göra prov.







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0