Godkväll!

Här ligger jag och lyssnar på två nya favoritlåtar som jag upptäckt idag. Kletade på en ansiktsmask i ansiktet också som jag alldeles snart ska ta och tvätta bort. Det är riktigt skönt att kleta på sig såna någon gång ibland. Huden blir alldeles mjuk och fräsch! Man känner sig nästan som en ny människa.

Kvällen kommer att fortsätta med en massa O.C. Tycker att det är lite tråkigt att det bara är 4 säsonger... Men ska jag vara helt ärlig så är den serien inte lika bra som One Tree Hill. Tror inte att någon serie kommer att slå OTH. Ever!

Nä, nu måste jag tvätta fejjan. Godnatt! ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jag tycker OC är bättre än OTH :D



Har du sett Pretty Little Liars? ^^

2011-09-11 @ 22:39:04
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0