Friday, im in love

Idag är det äntligen fredag och det betyder hemresa till Brunflo. Dagen består av filmkunskap och vi ska bara tilla på film och diskutera filmen. Har ingen aning om vad vi ska se för film idag. Såg på Lilja 4-ever förra fredagen. Asså fick sitta och kämpa för att inte fälla några tårar. Den är så hemsk!

Min lektion börjar inte fören halv 2, men var tvungen att ta 11 tåget i alla fall eftersom det inte går något annat så jag hinner i tid. Gick och köpte min tågbiljett till Brunflo också på en gång på tågstationen. Gick och lämnade min resväska på skolan och sedan gick jag iväg på stan en sväng i hopp om att hitta en födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år idag. Men hittade inget. Åker till stan en sväng imorgon med Malin också, så ska se om jag hittar något då istället.

Hade egentligen sovmorgon imorse. Hade ställt klockan på 9 så jag skulle hinna upp och duscha, men vaknade halv 8 istället av att Andreas sitter och leker på sitt rum innan han skulle iväg till skolan. När han väl hade åkt så somnade jag om till 8, för då ringde min telefon. Efter det kunde jag inte somna om, så jag låg vaken och lyssnade på musik i datorn istället.

Nä nu ska jag sätta mig och vara duktig och plugga matte. Har prov på tisdag men har inte hunnit öppnat böckerna än. Glömde bort det igår, hehe. Koordinatsystem sörrni, inte världens roligaste.



Grattis skitunge på din 14 års dag! Haha gud, kan inte förstå att du blivit så stor.
För mig kommer du alltid att vara 10. Haha men hoppas du får en bra födelsedag. Jag älskar dig ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: veronica

fan vad dum du är, som tog just den bilden..



jag älskar dig. <3

2011-09-23 @ 22:12:52
URL: http://veronicapotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0