A night to remember

Här kommer några bilder från förra lördagen som Amanda tog. Så jävla rolig kväll alltså!

Sitter och garvar läppen av mig på tågstation här i Gnarp.


Sandra joinade mig på rampen.


Hahahah garvar läpparna av varandra.


Tåget in mot Hudiksvall


Skrattade vidare inne på Skutan.


Fin Sandra!! :D ♥


Haha tror jag såg en snygging som gick förbi..?


Den här bilden kommer jag faktikst inte ihåg att Amanda tog. Ehehe.


Den här bilden kommer jag inte heller ihåg att Amanda tog. Men inne på Hogges i alla fall. :-D Haha jo jag vet, jätte snygg!!!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

HAHAHAHAHAHAHHAHA jag dör vad fulla ni ser ut :D

2011-09-05 @ 18:05:00
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Olivia

Va coolt att din vän Zoofie (stavning?) ligger typ på 6 plats på tävlingen om en Mac Book dator! :O haha :D blev så paff när jag kände igen namnet så var tvungen att skriva det :D snygga bilder btw babe! ;) <3

2011-09-05 @ 19:40:43
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0