ONSDAG

Hejsan mina kära läsare! Gör inte så mycket just nu förutom att hosta käften av mig. Var iväg på praktiken idag och packade upp en massa varor tillsammans med Amanda. Asså fasiken vad roligare det blir när man praktiserar med en kär vän, så man kan prata och skratta medan man arbetar. Och man behöver inte känna sig som den där utmobbade när man ska äta lunch som sitter där själv vid ett bord. Haha!

Något som vi också gjorde var att stå vid kassan och tittade på hur det gick till. Man blir ju helt fascinerad på hur snabb och duktiga kassörskorna är! Knappar in koder och trycker på knappar jädraranamma, sånt som skulle ta en hel dag för mig att liksom ta betalt från någon som bara ska köpa ett kolhuvud. Men man lär sig väl antar jag.

Nä, ska ta och hosta vidare här jag nu. Men ha det så bra!!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0