TORSDAG

Hej bloggy!

Idag har det varit en riktigt rolig dag på praktiken. Har suttit i kassan nästan hela tiden, och fan vad kul det är! Det blir dock väldigt stressigt när det blir fullt med folk och man inte hittar rätt kod till grönsakerna, men annars så gick det bra. Att jag råkade ta lite för mycket betalt och för lite betalt behöver vi inte nämna. Ehehee, oops!

Just nu ligger jag i någon slags matkoma efter alla mina pannkakor jag nyss ätit. Har ont i huvudet också efter all hosta. Vaknade vid 3 inatt av att jag bara låg och hosta, och såklart så ska det ju vara svårt att somna om. Drack lite vatten och sedan somnade jag om efter att jag hade legat och vridit på mig typ 3597486 gånger.

Amanda trivs i kassan


Jessica lika så



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn A

Ni ser ju att ha koll på läget iallafall! :D

Hahaha, synd att det inte var här, för då hade jag vare hos er heeela tiden! Mohahahaa

2011-10-14 @ 22:06:26
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Olivia

Aaaaw tack älskling! :D<3

2011-10-17 @ 18:47:52
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0