TORSDAG

Började praktikdagen med att packa upp en massa hund och kattmat tillsammans med Amanda. Har även suttit i kassan och även torkat rent en massa hyllor. Jag och Amanda skrattat väldigt mycket idag. Det var ett tag sedan jag skrattade såhär mycket. Haha!
Vi skulle torka rent tacohyllorna och fick plocka ner allt som var på dem och sedan ställa tillbaka där allt stod. Själv var man så klumpig och råkade häva ner en liten flaska så den gick sönder. Hehe oops. Hittade också en snygg (ehum) mexicana hatt som jag var tvungen att testa. Tro'nt på fa-an att den där jäveln som jag skämde ut mig i måndas för, kom och gick förbi precis när jag ställde mig och posade för kameran. Han må ju ändå tro att jag har damp eller något.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0