Tatuering

Någon gång i den här månaden ska jag beställa en tatueringstid tillsammans med Zoofie. Jag känner mig nästan helt säker på att jag vill ha den tatueringen som jag tänkt i flera månader nu. Den har en sådan fin betydelse, min storasyster kommer att måla den och jag kommer ändå att ha den på ett ganska diskret ställe så jag kommer inte att se den så ofta, så det finns egentligen inget att ångra. Är mest rädd för smärtan. Men jag tänker ofta på att jag kommer att ha den där i hela mitt liv, och det skrämmer mig lite. Men jag vill också kolla på den i framtiden och vara stolt över den eftersom det kommer att vara en liten hyllning till min lilla mamma.

Har drömt två gånger nu att jag har tatuerat mig och blivit så himla onöjd. Första tatueringen gjorde jag en musiknot mitt på handen. Det gjorde så fruktansvärt ont att han inte fick fortsätta, så jag hade ett intatuerat sträck mitt på handen. Jag var så ledsen över det.
En annan dröm som jag hade i helgen var att jag tatuerade in en ful figur på handen också. När den var klar var jag jätte ledsen och ångrade mig jätte mycket. Kanske mina drömmar försöker säga mig något? Nejdå, jag kommer inte ångra mig.


Denna figur tatuerade jag in på min hand i drömmen...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0