Studentmössan beställd!

Åh, är så glad idag! Har beställt min studentmössa idag. Asså håller på att längtar ihjäl mig! Det kommer att gå så himla fort. Liksom, nästa vecka börjar praktiken och det har jag i 3 veckor. Veckan efter det är det höstlov. Efter den veckan kommer jag förmodligen ligga hemma och se ut som Kissie i en vecka, för då minsann kommer jag äntligen att få slippa ha en plastbit i käften varje dag som skaver och har sig. Det jag menar är att jag åker till Gävle för en liten operation och det är den sista operation som de tänker göra, vilket betyder att efter 6 års lidande/väntan så kommer jag äntligen att kunna leva ett bättre liv.
Efter allt det där så är det typ 5-6 veckor kvar tills jullovet, och då har vi ju typ gått halva året. Herre gud, det är ju som om att året har krut i arslet!
Lämnade också in projektarbetespapperet idag. Jag och Zoofie ändrade oss igår om vad vi skulle arbeta som, för jag kom på idén att vi kunde göra en pysselbok. Liksom, hur kul skulle inte det vara då? Ser fram emot att börja på det!

Jahapp, ikväll blir det att bara ta det lugnt. Har sovmorgon imorgon tills halv 2 men eftersom jag bor i Gnarp och åker X-trafik varje dag så måste jag åka redan vid klockan 11. Sedan vid 4 slutar jag och då ska jag hem till Zoofie och på kvällen blir det utgång på Memento. The Voice skulle tydligen dit och filma eller vad sjutton det nu var, så det kommer nog bli roligt! :-)

Har inte så mycket mer att skriva, så vi höres. Ha't bra! ♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0