SÖNDAG

Ligger i sängen och tar det bara lugnt. Tänkte skriva klart min filmanalys idag eftersom den ska vara inlämnad innan midnatt, men jag har mina papper i min väska, och min västa ligger på andra sidan i rummet. Jag låg så skönt här under mitt varma täcke, så jag skriver klart den lite senare idag. Hehe.

Imorgon börjar praktiken. Fick nästan lite ångest över att jag valde Ica här i Gnarp. Liksom, jag är ofta där och handlar. Efter att man har varit och praktiserat på något ställe så brukar det kännas jätte konstigt att komma tillbaka och träffa personalen igen. Eller asså jag tycker att det är lite småpinsamt av någon konstig anledning. Haha, men ja, det kommer nog gå bra.

Nä, ska ta och slå på något bra program på datorn. Godnatt tänkte jag skriva, men jag menar Ha det bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia Lindqvist

Sv; Hihi ja kronk är grym! :O :D



hahahahah nya praktikanten, va snygg du är! :') <3

2011-10-10 @ 12:21:40
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0