Smurfarna

Ska nu ta och gå ner och fika något. Efter det ska jag lägga mig och titta på en Smurffilm. När jag var liten älskade jag smurfarna. Jag och mina syskon lekte alltid med smurfar (min storebror Niklas hade en massa små smurfar med ett smurfhus), vi tittade på smurffilmer, läste smurftidningar och lyssnade på smurflåtar, haha åh. ♥
Så jag tänkte återuppliva lite minnen genom att titta på en smurffilm och bli hungrig när de äter tryfflel. Det ser alltid så himla gott ut!!

Förresten, håll tummarna att jag är frisk tills imorgon så jag kan gå iväg på praktiken. Just nu känns det verkligen inte bra, men får hoppas på att natten kan bota mig.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0