Sjukling

Vaknade imorse av att motorsågsmassaken var i min hals och levde rövarn. Jag gjorde mig klar för att gå iväg till praktiken och jag mådde bra, bortsett från halsen då. Efter lunchen blev allting så himla jobbigt. Ont i kroppen, ont i huvudet och jag orkade verkligen inte göra något, men gjorde det i alla fall. De sista minutrarna kändes som en evighet. Allt var så långsamt och jag längtade bara hem. Just nu ligger jag hemma i sängen i tjocktröja och en filt och fryser sönder. Knarkar halstabletter också i hopp om att skrämma bort motorsågsmassaken.

Måste säga att faktiskt var helt okej att praktisera på Ica här i Gnarp. Var dock inte lika mycket att göra som det har varit på Ica Esplanaden och Ica Traktören, men imorgon ska vi testa på att vara bakom kassan.. gulp. Jag lovar er, den där jävla apparaten kommer att explodera när jag sitter där, kommer typ ringa i den där jävla telefon var 5 minut efter personalen. Haha.

Nä, nu ska jag ta och bädda ner mig under täcket istället. Håller på att frysa ihjäl. Brr!!!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Hoppas verkligen inte du fått det från mig :/

2011-10-10 @ 16:23:06
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

Krya på dig vännen! Å lycka till med kassan!

2011-10-10 @ 17:31:06
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Olivia

Krya på dig hjärtat!<3

2011-10-10 @ 19:51:00
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0