Redo för utgång

Här sitter jag och är redo för att åka iväg. Har dock en timma kvar tills jag ska gå över till Amanda, och då har vi en ännu en timma kvar tills vi ska åka iväg. Åker in vid 9 istället för 10 så vi får gratis inträde. Hehe gratis é gott!

Såhär ser jag ut i fejjan just nu. As bra mobilkamera, javet! Kletade på lite eyeliner också på ögonlocken bara för att testa. Ångrar mig nästan för det känns "to much". Men om jag ska ställa mig och börja kleta i ögonen nu så finns ju risken att jag smetar ut precis allt och inte hinner få bort innan jag ska gå så jag är tvungen att se ut som ett emo ikväll. Det skulle väl ändå vara typiskt min otur. Så jag låt et va'.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0