ONSDAG

Det har varit en rätt lång dag på praktiken. Har packat upp en massa varor och rivit sönder händerna på karongerna tillsammans med Amanda. Den sista tiden satt vi i kassan tills vi slutade vilket var skönt.
När jag kom hem åt jag mat och sedan lade jag mig och somnade i sängen. Har sovit i 3 timmar kanske sammanlagt. Vaknade en gång emellan av att jag hade så fruktansvärt ont i magen. Lyckades somna om och vaknade för en stund sedan. Har fortfarande ont i magen och kan inte röra på mig. Förbannade lingonvecka!

Ligger och lyssnar lite på musik just nu och funderar på om jag ska skjuta upp duschandet tills imorgon på morgonen istället. Eller ne, sover hellre längre istället, så jag får väl pallra mig upp och ställa mig i duschen en stund. Eller ne, fan jag skiter i det. Gör det imorgon istället utropstecken.

Ska i alla fall försöka ta mig ner till köket och bre mig en smörgås eller två. Känner att magen börjar kurra lite.

Hepp.

Bjussar på en gammal bild från i våras.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0