När ljuset släcks så ska du va' med

Puh! Har just kommit hem från Zumban och undrar varför jag sätter mig och skriver blogg istället för att hoppa in i duschen och tvätta bort all svett...

Idag for jag in till skolan för att göra en labb och skriva en labbrapport på Naturkunskapen tillsammans med Zoofie och Maria. Vi blev klar väldigt snabbt så vi slutade tidigt. Sista lektionen var inställd så jag tog 10:20 bussen hem igen. När klockan var runt 12 somnade jag i sängen och sov ända till 4 då AnnMarie ropade att det var mat. Måste säga att de där timmarna behövdes efter helgen. Jag var helt död imorse.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan ska jag fika något gott och kolla igenom matteboken lite. Har ju prov imorgon och jag har inte hunnit öppna boken än. Ehehe.
Ma råkes! ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0