My poor finger

Hej! Ligger och smälter middagen samtidigt som jag lyssnar på musik och glor på mitt stackars finger som jag skadade idag. Buhu. Fick panik på en kartong som inte ville som jag ville när jag skulle slänga den i pressen, och då tog jag i lite och skulle tycka in den och då ba "gjödfgdgm".. mitt finger var av-cuttat. Det kändes i alla fall så, men jag har världens skinnflörp på pekfingret och det dunkar i det. Fick gå och plåstra om eftersom det sved som sjutton och det började att blöda. Amanda blåste på mitt finger och då blev det genast bättre! ♥

Ikväll ska jag packa min resväska och bara ta det lugnt. Imorgon är det sista praktikdagen. Ska sluta en timma tidigare för jag måste hinna med bussen till Sundsvall och sedan sätta mig på tåget till Brunflo och där kommer jag att vara tills nästa söndag. Min älskade syster och mina älskade syskonbarn kommer ner till Brunflo också under helgen, så det ska bli så himla kul att träffa dem igen!






Från en sak till en annan. Kolla vad som finns att köpa på Ica!! Varför äger inte jag något playstation 3 och singstar för?????? Fy faro vad underbart!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0