MÅNDAG

Hej och hallå!

Denna praktikdag har gått riktigt fort måste jag säga. Det har gått väldigt bra och har bara gjort det vanliga, packat upp varor och suttit i kassan.
Efter att vi hade slutat gick jag hem och åt, bytte om och gick sedan till Amanda för att skriva en uppgift vi fick på skolan som vi skulle göra under våran APU. Blev nästan klar med den. Sedan satte vi oss och tittade på Svampbob tills klockan blev så mycket att vi var tvungen att gå till Zumban.

Just nu ligger jag här och är helt slut. Ska snart ta och borsta tänderna och bädda ner mig i sängen. Lär förmodligen slockna såfort jag skallar kudden, men det är ju bara skönt det. Hade så himla svårt att somna natten till idag. Vet i sjutton vad det berodde på, men jag brukar få såna där ryck ibland att jag inte kan somna. Men runt 2-halv 3 somnade jag tillslut.

Det roligaste man kan göra när man praktiserar på Ica är att först och främst sitta i kassan!
Den andra punkten är att packa upp eller fixa vid chipshyllorna.
Den sista punkten är att gå och leta efter tomma kartonger i hyllorna.


Amanda verkar också tycka att det är kul att leta kartonger


Och sitta i kassan där hon är så duktig!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0